2015. október 9., péntek

Jön...megjött..itt van!!! Türkizzöld tél


Atyavilág! El sem hiszem, hogy végre folytathatjuk és egyben befejezhetjük, ezt a nagyon kíméletlenül-durván félbehagyott könyvet. :D
http://moly.hu/konyvek/carina-bartsch-turkizzold-tel

Egy apró idézet, csak mert kihagyhatatlan:

"....
-Hogyhogy nem tiltakozol? - suttogta. A lehelete az enyhén nyitott ajkamat simogatta.
-Alkohol - hápogtam magas hangon.
Elyas felhúzta az egyik szájszegletét, miközben az ujja visszasiklott a nyaki ütőeremhez. Libabőrös lettem.
-És hogyhogy ugyanolyan gyorsan ver a szíved, mint az enyém?
Pulzust mérni, ez meg miféle közönséges dolog?
-Magas vérnyomás - mondtam rekedten, mire a mosolya még szélesebb lett.
-Úgy hiányoztál, angyalom -mondta. A kézfeje lefelé siklott a nyakamon. ....."

Aki nem olvasta az első részét az gyorsan tegye meg, pdf formátumban megvan nekem is, csak kérni kell ;)
http://moly.hu/konyvek/carina-bartsch-cseresznyepiros-nyar


9 megjegyzés:

  1. Szia ! Szeretném a Türkizzöld tél könyvet, légyszíves küldd el nekem a kancsa9@gmail.com-ra Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Pdf formátumban még nincs meg nekem sem, én könyvben olvastam. De ha meglesz, majd jelzem. :)

      Törlés
  2. Szia. ;)
    Ha meglesz majd nekem is küld már el.
    Előre is köszi!Fridi :)
    fridicica@gmail.hu
    Puszi:Fridi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia engem is érdekelne majd a könyv!
      E-mail: g.rencs@gmail.com
      Előre is köszönöm !!

      Törlés
  3. Szia. Küldd el nekem lecci a Türkizzold tél c.könyvet. Nagyon szépen köszönöm
    ildikotelekes33@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Igyekszem megszerezni a könyvet! ;)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Megvan a könyv. Mindenkinek küldtem, aki kérte. Ha valaki még szeretné, az jelezze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha lehet én is szeretném elkérni a Türkizzöld tél című könyvet. Előre is köszi! farkasmoni1976@gmail.com

      Törlés
    2. Szia! Ment, jó szórakozást hozzá :)

      Törlés